Google+: most már a nagy márkáknak és vállalkozásoknak is
Megnyitotta kapuit a vállalkozások és a nagy márkák előtt a Google+ közösségi portál.
Megnyitotta kapuit a vállalkozások és a nagy márkák előtt a Google+ közösségi portál.
A Google bejelentette, hogy integrálta közösségi oldalába a YouTube-ot.
A csúcsot szeptember 22-én regisztrálták, és azóta folyamatos esés tapasztalható. Az érdeklődést tehát sikerült felkelteni, megtartani azonban már nem.
Fiatalon véget ért a Google+ pályafutása? A Facebooknak mindenesetre jót tett.
Azok a korlátok, amik eddig például az orvoslásban fennálltak, azok a Google+ használói számára már nem léteznek – írja a MediQ blog szerzője.
Amikor a Google bejelentette, hogy megcsinálják a maguk közösségi oldalát, két érzés kavargott bennem.
Az internetkonszern pénteki jelentése szerint a bevételek 32 százalékkal 9 milliárd dollárra nőttek.
A Google+Facebook nevű fejlesztést múlt héten dolgozta ki a Crossrider nevű cég, és máris több mint százezer letöltést...
Hiába vette meg a Microsoft 8,5 milliárd dollárért a Skype-ot, most mégis úgy tűnik, hogy a Facebook erősödik tovább a...
A múlt héten arról számoltunk be, milyen főbb hibákat fedezett fel a szakma a Google új közösségi szolgáltatásában, ma a másik oldalt nézzük meg.
A héten bejelentett Google+ káprázatos sajtót kapott, mégis felmerül a kérdés: valóban Facebook-killer a Google újítása, vagy ez is a digitális kukában végzi? Öt érv az utóbbi hipotézis mellett.